Asiakastukemme uudistuu
02.06.2022
Me haluamme, että asiakkaidemme työ pysyy tehokkaana!
Olemme uudistaneet RAND Finlandin ja RAND Simulationin tukipalveluita. Uusi tukipalvelu on entistä selkeämpi tarkoituksenamme on tehostaa sekä meidän, että asiakkaidemme työtä. Kuten aina, tarjoamme perustason tukipalvelut kaikille asiakkaillemme. Tarjoamme myös mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelupaketin, joka sisältää konsultointia. Saatte tukeemme parhaiten yhteyden soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Tiimimme ottaa tukipyynnöt työn alle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana työpäivänä.
Level 1
Perustukipalvelu kuuluu kaikille asiakkaillemme. Siihen sisältyvät:
- Tunnukset
- Asennusmediat ja lisenssit
- Bugien raportointi
- Käyttäjätunnukset Dassault Systemesin palveluihin
- Yleisneuvonta
Level 2
Tarjoamme mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelun asiakkaidemme käyttöön. Alla mainitut työt maksavat perustuen piirissä oleville asiakkaille erikseen:
- Toimenpiteet, mallin käsittely, simuloinnit, analyysit ja mallinnusapu
- Asiakkaan luona tai etäyhteydellä toteutettava tuki
- Asennuspalvelut
Tuen yhteystiedot kertauksena
CATIA-tuki
support@rand.fi
020 7412 673
SIMULIA-tuki
simulia.support@rand.fi
020 7412 672
Lisätietoja antavat hyvin mielellään
Jari Suokas
puh. +358 40 186 8886
jari.suokas@rand.fi
Martin Welroos
puh. +358 40 844 6886
martin.welroos@rand.fi