Tukipalvelut asiakkaille

Jotta asiakkaidemme työ pysyy tehokkaana!

Tarjoamme perustason tukipalvelut kaikille asiakkaillemme. Tämän lisäksi tarjoamme mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelupaketin, joka sisältää kattavammin toimenpiteitä. Tukeemme saa parhaiten yhteyden soittamalla tai lähettämällä sähköpostia, yhteystiedot sivun lopussa. Tukemme palvelee arkisin klo 8-16 puhelimitse sekä sähköpostitse. Otamme tukipyynnöt työn alle mahdollisimman pian ja viimeistään seuraavana työpäivänä. Yhteystiedot viestin lopussa. 

Tukipalvelu: Perustaso

Perustukipalvelu kuuluu kaikille asiakkaillemme. Siihen sisältyvät:

  • Käyttäjätunnukset
  • Asennusmediat
  • Lisenssit
  • Häiriöiden raportointi
  • Neuvonta ja apu

Tukipalvelu: Tehotaso

Tarjoamme mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelun asiakkaidemme käyttöön. Alla mainitut työt maksavat perustuen piirissä oleville asiakkaillemme erikseen.

  • Toimenpiteet, kuten mallin käsittely, simuloinnit, analyysit ja mallinnusapu
  • Asiakkaan luona tai etäyhteydellä toteutettava tuki 
  • Asennuspalvelut

Tuen yhteystiedot

CATIA-tuki
support@rand.fi
020 7412 673

SIMULIA-tuki
simulia.support@rand.fi
020 7412 672

Models