Tukipalvelut asiakkaille

Jotta asiakkaidemme työ pysyy tehokkaana!

Ongelmien kanssa ei tarvitse jäädä yksin. Tarjoamme perustason tukipalvelut kaikille asiakkaillemme. Tarjoamme myös mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelupaketin, joka sisältää konsultointia. Saatte tukeemme parhaiten yhteyden soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Asiantuntijamme ottavat tukipyynnöt työn alle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana työpäivänä.

Level 1

Perustukipalvelu kuuluu kaikille asiakkaillemme. Siihen sisältyvät:

  • Tunnukset
  • Asennusmediat ja lisenssit
  • Bugien raportointi
  • Käyttäjätunnukset Dassault Systemesin palveluihin
  • Yleisneuvonta

Level 2

Tarjoamme mahdollisuuden hankkia laajemman tukipalvelun asiakkaidemme käyttöön. Alla mainitut työt maksavat perustuen piirissä oleville asiakkaille erikseen.

  • Toimenpiteet, mallin käsittely, simuloinnit, analyysit ja mallinnusapu
  • Asiakkaan luona tai etäyhteydellä toteutettava tuki 
  • Asennuspalvelut

Tuen yhteystiedot

CATIA-tuki
support@rand.fi
020 7412 673

SIMULIA-tuki
simulia.support@rand.fi
020 7412 672

Models